piątek, 11 marca 2011

Wymianka c.d.


...w końcu pochwalę się co dostałam od Ani w ramach wymianki u Moteczka.Uff...Najpierw nie mogłam się doczekać przesyłki...bo jestem niecierpliwcem ciekawskim ;)Jak już dostałam paczkę to minęło zanim zrobiłam zdjęcie, gdyż od razu połączyłam powrót z urlopu z pójściem do pracy...W końcu jak już znalazłam odrobinkę czasu, żeby nacieszyć się tą właśnie chwilą to...siostra zalała mi klawiaturę herbatą...Mogłam napisać,wciskając jedną literkę, ze trzy od razu...ale nareszcie mogę się delektować się tym momentem...Rany...co za dzień...
 Bardzo dziękuje za te śliczności, pyszną herbatkę i słodycze...mniam mniam :P Jestem bardzo bardzo szczęśliwa, że dostałam taki upominek.Przyda mi się tym bardziej,że gubię igły, a potem sama zastanawiam się czy przez przypadek gdzieś mi się nie wbiją ;)))...a potem szukaj kobieto igły...ale to tak na marginesie.
Wracając do upominku jestem pod wrażeniem również dlatego,że zdaje sobie sprawę ile Ania musiała włożyć pracy w wykonanie tego cudeńka.Próbowałam wyhaftować malutki obrazek i jest to zajęcie tak czasochłonne...,że niewiem kiedy uda mi się dokończyć to moje pitu pitu...Muszę powiedzieć, że podziwiam wszystko co haftowane także Ania sprawiła mi ogromną radość.Jeszcze raz ogromnie dziękuję :)))
A to małe co nie co,które przygotowałam dla Kasi

3 komentarze:

Princess i Princesa pisze...

supr wymianka!!! cos mi sie wydaje, ze wymianka u Moteczka udalo sie chyba u wszytkich :) u mnie tez byla niezwykle owocna
pozdrawiam wiosennie
Mcdulka

miekkie_kapcie pisze...

:) Ogromnie się cieszę, że igielnik spełnił Twoje oczekiwania.. Robiłam go z przyjemnością, uwielbiam takie rzeczy! :D Oby służył Tobie i Twoim igiełkom jak najdłużej :)
Pozdrawiam Cię serdecznie,
Ania

nasze misz-masze pisze...

Wreszcie! igielnik- ciekawy pomysł a kolczyki bardzo ładne!