poniedziałek, 21 marca 2011

Podaj dalej




Ostatnio zagościłam na blogu u Madmad i tam trafiłam na nowy (może tylko dla mnie...niewiem) konkurs PODAJ DALEJ.Zapisałam się, a co tam :)
A co Wy na to?


 Oto zasady:



1 - Musisz posiadać własnego bloga

2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
Muszę jednak dodać wszystkim niecierpliwcom ;), że nie będą musieli, aż tyle czekać :)
Postaram się wywiązać z konkursu w miarę szybko ponieważ ostatnio stałam się zwolenniczką hasła ,, zrób dziś co jutro zrobić masz...bo inaczej  plan diabli wzięli ;) " Paweł śmieje się, że to powiedzenie brzmi ,,co masz zrobić dziś, zrób jutro...będziesz mieć dwa dni wolnego " Ha ha ha żartowniś :)

3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.

4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

Zapraszam !!!

PS. Osoby, które zapiszą się do "Podaj dalej" proszę o adres na e-mail:

agrafka7@op.pl


4 komentarze:

nasze misz-masze pisze...

jestem pierwsza!!!! HAAAAA!!!! jutro zamieszczę info u siebie bo teraz klade młodą spać
buziaki!!!

Princess i Princesa pisze...

a ja druga!!!

nasze misz-masze pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
inaurem pisze...

O, to może ja się zgłoszę, bo komentarz nr został usunięty?

Można jeszcze?