niedziela, 13 lutego 2011

Walentynki z EMB STUDIO



Koniecznie muszę się pochwalić Walentynkowym prezentem dla mojego Pawła :)))
, który nabyłam u Agi z HAFTOWANEJ PAMIĄTKI. W tym roku znalezienie upominku było naprawdę proste i bardzo przyjemne :) Podarowałam mężowi jednocześnie coś ładnego i praktycznego, a mianowicie duży, puszysty ręcznik w ślicznym wiklinowym koszyczku. Ręcznik jest naprawdę super ponieważ mogłam wybrać tekst, który zostanie na nim wyhaftowany. Dodatkowo wybrałam postać z bajki, w tym przypadku Tygryska :), którego oboje uwielbiamy. Poza tym jestem przeszczęśliwa, że prezent jest oryginalny. Każdy z ręczników jest inny (różni się kolorem, wielkością, rodzajem czcionki...)także mamy ręcznik jedyny i niepowtarzalny :) 
Agnieszce bardzo, bardzo dziękuję :), a wszystkim tym dla których utrapieniem jest znalezienie ciekawego prezentu  na nie tylko Walentynkową okazje polecam ...zajrzyjcie na blog Haftowana pamiątka.
psss.... Musiałam dać upominek wcześniej....nie mogłam się powstrzymać...taki upominek :D ;)

1 komentarz:

nasze misz-masze pisze...

bardzo fajowy pomysł :)